Behind the clouds

image15
                   Vilken underbar dag, solen skiner, fåglarna kvittrar och 26 grader i solen. Jag njuter av årets bästa dag. 
                   Det var ganska jobbigt att gå upp ur sängen som väckarklockan befallde,
                   när konfirmationen började 9.30 i kyrkan. Motvlilligt gick jag upp mumlade
                   något sånär "hej" till familjen och försökte äta frukost med en mätt mage
                   från kvällen innan. Tiden segade sig allteftersom timmarna gick, klockan
                   blev ett jag jag blev fri. Hem gick jag muntert och satte mig i trädgården
                   för att njuta, och där har jag suttigt tills nu.

Kommentarer
Postat av: Agnes

visst är det skönt :)
Du jag skulle vilja be dig om en tjänst. Du är ganska bra på photoshop å så va? Om du kunde hjälpa mig med min header?
Kram

2008-04-19 @ 16:53:27
URL: http://sweetagnes.blogg.se
Postat av: Lexie

svar: hehe om jag ska vara ärlig så vet jag inte, det har bara blivit så av någon konstig anledning :p

2008-04-19 @ 17:00:14
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: Veronica

Hej visst är det fint! Du kan klicka på länken under bilden på armbandet så kommer du till hemsidan där dom säljs :)

2008-04-19 @ 17:22:29
URL: http://virre80.blogg.se
Postat av: Ida<3

OO:) vad fint du skriver!! Låter som värsta bästa dikten eller nått:) sknar dig, puuss

2008-04-19 @ 17:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0