Avslutning

 Så kom dagen som man längtat efter, skolavslutningen. Klänningen som jag har sytt satt perfekt (jag lägger ut bilder på dagens sen). Jag har fortfarande inte fått den känslan av att jag faktiskt har sommarlov, men den kommer väl med tiden. Årets avslutning var av ovanlighetens skull lite sorglig. Två i klassen ska sluta, en ska flytta utomlands och en ska bara byta skola för att få kortare avstånd efter flytten.

 Nu sitter jag här och bara tar det lungt, jag ska snart ta itu med den traditionella jordgubbstårtan med maräng och sockerkaksbottnar. Så, om ett tag kommer släkten för att även de njuta av sommaren. Alltså har jag en väldigt lung och avspänd dag.

 Nu har jag räknat ut att det bara är 8 dagar kvar tills jag ska åka till NY. Jag har faktiskt aldrig varit där så det ska bli underbart roligt, och mycket shopping.


Kommentarer
Postat av: Lisa

fin blogg :D

2008-06-12 @ 21:53:59
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se/
Postat av: Lisa

okej, det vill jag se! :D

2008-06-12 @ 22:15:52
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0