Blondinbella

Hejsan!
Jag sitter här och lyssnar på P3, när Blondinbella sitter som radiopratare i en timme. Hon verkar vara en jäkligt målinriktad tjej, och en riktigt skön person. Har du lyssnat? Om inte så finns länken på hennes blogg. 
 
Som jag inte har nämnt så ska jag, 06.20 på midsommarafton åka till USA, New York. Jag säger bara det, underbart. Där kommer jag även tillbringa min femtonde födelsedag. Jag lovar er att det kommer att finnas många timmar till shopping. Jag ska spana in lite nya klänningar, skor, accesoarer m.m.

Japp, nog om det, nu är det bara 1 dag kvar tills sommarlovet tar över. Då är det imorgon den vanliga traditionen att hela skolan har friidrottsdag, vi får väll se hur det går. Snart är det dags för att bänka sig framför TV:n med de röda gubbarna för att heja på Sverige.

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Ebba

Nej men vilket sammanträffande!! :)

Jag ska också till new york den 16 juni, och kommer tillbringa min midsommar där :D

2008-06-12 @ 21:21:12
URL: http://ebbloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0