Rain over the sky

En ny dag där man vaknar upp med regn, man har nästa vant sig vid det nn. Det känns hemskt att säga, med så är saken. Jag hoppsa att det finns mer sol i NY. Det är bara fyra dagar kvar nu. Jag måste börja tänka på vad jag ska dra med mig dit ner.

Igår kom J hem till mig. Vi hade det mysigt och såg på filmer nere i källaren. Kvällen bestod av Grill, regn, jordgubbbar, film, popcorn, promenad. När vi vaknade i morse var vi båda ganska döda. Ingen orkade göra så mycket till en ansträngning. Frukost fick i tillslut i oss och såg på ännu en film. Förmiddagen har varigt mysig, jag hoppas bara att det slutar regna.

I kväll ska jag träna igen. Det kommer garanterat att vara blött på planen så vi får se hur många gånger jag kommer att halka. Vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0